Medycyna PZWL.pl

PZWL

Technik usług kosmetycznych

Magdalena Ratajska, Joanna Dylewska-Grzelakowska
Nowość Polecane

Technik usług kosmetycznych. Przygotowanie do egzaminu A.61, A.62. Nowa postawa programowa. Ramowe podsumowanie. Zwięzły i zrozumiały opis problemu. Z nim zdasz egzamin!
Autorki książki opracowały zagadnienia tak, by pomóc słuchaczom w przygotowaniu się do egzaminu zawodowego nowego typu, potwierdzającego znajomość kwalifikacji w zawodzie technika usług kosmetycznych.
Opisany materiał ma na celu przygotowanie absolwenta do wykonywania zawodu na stanowisku kosmetyczki, manicurzystki, pedicurzystki, podologa, wizażystki oraz do zdobycia uprawnień do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.  
Umieszczony na końcu słowniczek pojęć będzie pomocny przy powtarzaniu wiadomości. 

Oceń

  • Obecnie 4.5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4.3

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Polecane publikacje

Recenzje

Zobacz także

Medycyna estetyczna bez tajemnic

Doktor Marek Wasiluk znany jest z autorskich, skutecznych procedur zabiegowych w medycynie estetycznej. Swoją wiedzą dzieli się na prowadzonym przez siebie blogu i jako ekspert w mediach. Wkrótce ukaże się jego książka „Medycyna estetyczna bez tajemnic”, którą zaprezentuje jako gość specjalny Kongresu LNE.

Czytaj więcej

Z interną za pan brat – recenzja Vademecum medycyny wewnętrznej pod red. naukową Jana Duławy

Po pierwsze, zdobywanie wiedzy medycznej jest czynnością, dla której nie istnieje ani forma dokonana czasownika, ani górny limit podręczników do przeczytania. Po drugie, o ile zadaniem większości podręczników medycznych jest przekazanie konkretnej dawki informacji, o tyle głównym celem „Vademecum medycyny wewnętrznej” jest pomoc lekarzowi w wykorzystaniu wiedzy wcześniej zdobytej – nie po to, aby zdać jakikolwiek egzamin, ale by lepiej mógł sobie radzić w codziennej pracy.

Czytaj więcej

Do pobrania

Przejdź do działu reklamy i współpracy b2b

Nasi partnerzy