Medycyna PZWL.pl

PZWL

XVII Ogólnopolski Zjazd Szkół Rodzenia

Nikodem

XVII Ogólnopolski Zjazd Szkół Rodzenia
Miejsce szkolenia: Kołobrzeg, Hotel Baltic Plaza, ul. Plażowa 1
Data: 19 październik 2017

http://pce.com.pl/?page_id=185&event_id=83 

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

Komentarze

Zobacz także

Udany poród - Penny Simkin, Ruth Ancheta

Pojawienie się tej książki na półkach polskich księgarni jest jak światło w mroku, dające nadzieję na praktykowanie w realiach rodzimego położnictwa rodzenia po ludzku (oryginał doczekał się już trzeciego wydania!). Fakt, że wydało ją Wydawnictwo PZWL dodatkowo zaświadcza o tym, że wiatr zmian w podejściu do procesu porodu i samej pacjentki dociera do nas coraz silniejszym strumieniem. Podręcznik kierowany jest do służb medycznych (lekarze, położne, studenci), ale również do osób zawodowo asystujących przy porodach – doul. Powiedzieć o nim „kompendium wiedzy” to sprowadzenie lektury do jednej z wielu pomocy dydaktycznych. Powiedzieć o zawartym w nim nowoczesnym podejściu to przekreślić tysiące lat mądrości kobiecych ciał – i tych rodzących, i tych porody przyjmujących.

Czytaj więcej

„Dzieje medycyny w Polsce” – wstęp

Dzieje medycyny w Polsce stanowią zbiór szkiców i opracowań autorskich, które dotyczą medycyny w Polsce przedrozbiorowej i w okresie zaborów (tom I), medycyny II Rzeczypospolitej z uwzględnieniem I i II wojny światowej (tom II) oraz medycyny w PRL od 1944 r. do 1989 r. (tom III). Zgodnie z przyjętymi założeniami tekst każdego tomu uzupełnia omówienie warunków polityczno-społecznych wpływających na kształtowanie się i rozwój nauk medycznych oraz polskiej organizacji opieki zdrowotnej w danym okresie.

Czytaj więcej

PZWL patronem konkursu SUPERMEDICUS

SUPERMEDICUS – to ogólnopolski konkurs organizowany przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców dla placówek, firm i osób z branży medycznej. W tym roku odbędzie się druga edycja plebiscytu. Jego celem jest promocja osób oraz podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które znacząco wpływają na poziom oferowanych usług, ich dostępność oraz jakość, a także bezpieczeństwo pacjentów. Warszawska Izba Przedsiębiorców w tym roku obchodzi 25-lecie istnienia. Izba powstała z przekształcenia Warszawskiej Izby Kupców i Przedsiębiorców oraz fuzji z Warszawską Izbą Handlu Detalicznego i Usług. Obecnie zrzesza blisko 1000 członków. Do głównych zadań Izby należą m.in.: udzielanie porad prawnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej, promocja zrzeszonych firm oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników, a także wpływanie na prace legislacyjne w fazie projektu z korzyścią dla polskiego środowiska przedsiębiorców. Dodatkowo Warszawska Izba Przedsiębiorców organizuje liczne konferencje, wydaje własne publikacje oraz prowadzi wiele projektów i plebiscytów m.in. WIKTORIA Znak Jakości Przedsiębiorców, SUPERMEDICUS – plebiscyt dla firm i instytucji z branży medycznej, ASY – ranking produktów finansowych oferowanych dla przedsiębiorców oraz akcję, która rekomenduje warszawską gastronomię, czyli „Warszawa od kuchni”.

Czytaj więcej

Kampania „RZS. Porozmawiajmy” w Kołobrzegu - chorzy na reumatoidalne zapalenie stawów i ich lekarze

Ponad połowa chorych na reumatoidalne zapalenie stawów nie stosuje się do zaleceń terapeutycznych. Konsekwencje nieprawidłowo leczonego schorzenia przekładają się na obniżenie jakości życia pacjentów, ale również dotykają całe społeczeństwo. Podczas konferencji „Poznańsko-Szczecińskie Spotkania Reumatologiczne” odbywającej się 14-16 maja 2015 r. w Kołobrzegu została zorganizowana akcja edukacyjna skierowana do osób cierpiących na RZS i lekarzy reumatologów. Pod hasłem „RZS. Porozmawiajmy” portal TacyJakJa.pl, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej "3majmy się razem", Fundacja „JaTyMy” i firma Roche zachęcają do budowania otwartej relacji terapeutycznej. Ogólnopolska kampania ma na celu zwrócenie uwagi pacjentów i środowiska medycznego jak ważna dla wyników leczenia jest szczera rozmowa w gabinecie lekarskim.

Czytaj więcej

Do pobrania


Przejdź do działu reklamy i współpracy b2b

Nasi partnerzy